Adik-Zizan
Wednesday 20 November 2013 • 04:01 • 3 Love Note


jangan pelik sangat dengan tajuk tu..okay ni nak terangkan lah ni..
masa last day kat sekolah hari jumaat masa tu,aku , endang , aina , dayu dila , syifa , syaf , yana and g-er kami keluar sama2 pergi willy satay..ala dekat je..tu pun,g-er ngan yana tak dapat join lama..dorang kena balik awal..sweet je cousin ni..haha..ok2..ade je amik gambar tapi x de kat aku.ade dekat endang..hm,nanti aku mintak..
tak lame lepas tu,dila pula nak ke tandas haru betul,tandas kat situ berbau pulak katanya~so,dila,syifa and syaf pon balik la ke asrama..tinggallah aku,endang,dayu dan juga aina sahaja..see,pergi 9 orang balik tinggal 4 je..
kiteorang pergi lepas sekolah dan balik dalam pukul 2 setengah centu la..
maka,jalan la kami pulang ke asrama..
tapi,memang tak sah lah kalau tak menyinggah en..beli top up la coklat la...hm,lantak lah dorang..aku follow je..
lepas siap tu,apa lagi balik asrama la..time ni aina jalan ngan dayu,aku jalan ngan endang..haa~sweet ken..tau,,jangan jeles jangan jeles..kami jalan pegang tangan lagi u..haha..i will miss this moment..
hope persahabatan kita kekal hingga ke syurga...amin.......
okay sambung.masuk je pagar sekolah tu,jalan depan sikit je,terserempak dengan YANA!baru nak balik rupenye budak tu,punyelah takut kena tinggal sampai tak sempat makan dengan kitaorang dah balik asrama dulu,kitaorang balik,dia baru nak balik?bertuah betul..
sampai je kat asrama..haa kecoh uollz...semua orang busy...mestilah hari last kan~salam2,peluk2,hm biasala tu..that time,sorang sorang dah balik..
aku kol mak,and know what?baru keluar?okay tak kisah..lepak2 la dulu,lagipun belum solat lagi waktu tu..
tumpang la dorm uhud,lepak ngan aina,tengok jam dah pukul 3,pergi la ambil wudhu',keluar je dari tandas nampak ENDANG masuk dorm uhud,senyum je la.haha..
then dia keluar,aku masuk,drama dah start dah ni~.haa tak tau nak cerita macam mana..endang bagi aku satu beg hadiah.dalam tu?jengjengjeng.....akhirnya aku pergi solat..
dah siap tu,naik dorm balik nak siap..then tengok la hadiah dalam tu,hm,ade 3 benda..
  1. coklat
  2. surat
  3. bantal sagu,warna biru,bentuk bintang
haa ni gambar die,


aku amik gambar ni time sebelum check-in kat golden palm tree..
kiranya kat bagan lalang la..

masa bukak bintang tu kat rumah,rasa cam nak bagi nama..hm,tapi,untuk pengetahuan aku memang suka bagi nama dekat barang yang aku suka..
and fikir punya fikir,tak lama jugak lah aku fikir,aku buat keputusan nama kan dia 'IMAN'
mana aku dapat nama tu?aku cari nama something like between us..
aku bagi nama dia iman sebab aku harap persahabatan antara kami berasaskan iman..insyaallah..amin..

haa~sekarang dah terjawab persoalan pasal tajuk tu..apa?terima kasih?hm,sama sama..



posted by Unknown @ 04:01
 

3 Comments:

20 November 2013 at 04:20
Blogger Liyana Syahirah said...

tak acinyaa nak "iman" jugakk

20 November 2013 at 16:46
Blogger Unknown said...

yana ni, iman tu nini punyak tak payahlah ambik. mintak pojan tu :p

27 November 2013 at 08:00
Blogger Unknown said...

haha no yana no!aku tegas kan lagi sekali, NO!

Post a Comment

Older Post
Newer Post






. AHLAN WASAHLAN .
My name is Anis Afral le ztf . I came from Zizan Planet . This planet is far far away from earth and been coloured by pink clour . I get older every 15th of April with my brother , Zizan . He's the King and I'm his Queen at here . Forever Ztf~


1 2 3 4 5