Adik-Zizan
Thursday 21 November 2013 • 02:53 • 0 Love Note


waaa malu malu malu...tadi pergi giant banting and jumpa kawan sekolah rendah..hm,dia makin HANDSOME! haha~ok ok chill.relax relax..jangan nak menggedik sangat..tapi,dia dah tinggi..hm,aku dah lah tengah menggila dengan dua orang adik aku yang sememangnye gila..haru weyh haru adik lelaki aku pergi pusingkan kepala aku menghadap die,,and cuba teka reaksi die? gelak^^ memang terlebih asam mamat dua ekor tu!heish..panas je aku..dah lah giant tu jadi macam milik kiteorang,dalam 3 pusingan jugak la kiteorang buad..tu,anak kehilangan ibu namanya..mak aku pulak buat hal menghilangkan diri..and alhamdulillah jumpa..

pilih punya pilih akhirnya siap jugak,mak aku pun gerak la nak pergi cashier...aku dengan pika (adik bawah aku) and adib (adik lelaki first) berhenti dekat bahagian buku2 jap,..dah siap tu,pusing je,nampak mak aku tengah borak dengan kakak die pulak...hm,nasib badan la mak terlebih peramah..lagipun mak aku dengan kakak die tu,memang kenal pun..kiteorang pun tak jadi lah nak pergi kat mak aku,malu seyh..dah due tahun tak jumpa....aku takut terGODA dengan dia nanti...hahahaha..no la..malu je..sebab kitaorang suka buli sesama sendiri masa sekolah rendah..agak la tetiba jumpa..ok2 sambung...bila nampak je mak aku cam dah nak blah,kiteorang pergi la nak follow,aku tetiba rasa nak cakap

'hm,kitaorang tengok kasut,cantik mak~'

tau apa mak aku balas?

'elah yeke tengok kasut..tadi kata malu..'

hish,kontrovesi la mak aku ni..masa mak aku cakap tu,siries masih dekat lagi dengan dia.....lagi la malu aku...that time aku tengok dia tengah  gelak><  kan aku lagi..heish,ape la nasib aku hari ni..tapi,mak aku cakap dia pun malu jugak sebenarnya..hm,adil keyh adil...die mestilah control walaupun malu..laki en..dengar cita balik sini sebab nak jumpa kengkawan..oh how sweet..haha..daripada kat banting ni,dia balik rumah asal dia kat kelantan and sambung sekolah kat sana..kenape?sory aku bukan kakak or adik die,so,jangan nak tau sangat..dari awal aku cite,tak bagitau nama pun kan,,hm.ok..nama dia,,,,AMIR...nama panjang?tak payah kot...ok tu je..

terasa cam aku ni excited sangat bila ade blog,haha..biala..asal aku happy..tau lah jeles!


posted by Unknown @ 02:53
 

0 Comments:

Post a Comment

Older Post
Newer Post






. AHLAN WASAHLAN .
My name is Anis Afral le ztf . I came from Zizan Planet . This planet is far far away from earth and been coloured by pink clour . I get older every 15th of April with my brother , Zizan . He's the King and I'm his Queen at here . Forever Ztf~


1 2 3 4 5