Adik-Zizan
Thursday 16 January 2014 • 17:12 • 0 Love Note



antara benda yang paling berharga adalah pengalaman,,hm hm,duduk asrama best,pengalaman merata..tahun ni,waa dah form 3!!!! aku bertambah matang x eh?hm,nanti la tu kot..okay okay,nak cerita banyak benda..

first sekali,masetu 10/1 hari jumaat balik wajib en,hm,nishim nak beli barang,so die ajak aku teman gi metro,aku on je,then tanye parents sume,kebetulan mak aku tak boleh amek,so,balik ngan bapak aku,lambat sikit ah..hm,die memang soh aku teman nishim la tu..tapi,transport pulak,balik tu malas nak amik bas jauh jauh,buang mase je la,so,kami buat keputusan nak naik teksi,tanye parents lagi,dorang lata ok,so tak kesah la kalau dah dapat izin en..mase nak pergi tu,dalam pukul 2,orang baru siap solat jumaat,then,mestilah balik naik teksi tu menakutkan,jadi kami pun fikirlah nak bawak ape,penyapu,cam obvious sangat,pisau?memang ade time tu,budak sekolah en,gunting je kami ade..so,kiteorang bawak la gunting,kalau takut sangat kat dalam teksi tu,kasi potong nadi dia!haha..okay okay..pukul 2 kiteorang keluar,sampai bus stop ampak jida,pika ngan ana,tak lame pun tunggu bas,tak sampai 5 minit,bas sampai,naik bas,sampai,turun bas,and that time belum solat lagi..heish,ape ni ape ni,,jida,pika ngan ana pun same belum solat,pastu,nak la pegi solat kat metro kajang tu,aku pikir,budak berempat ni,tau la surau kat mane en,nishim tu budak kajang,jida,pika ngan ana,selalu dah pergi,aku baru first time pergi,memang tau surau kat mane..fikir x malu ke pusing pusing kat situ?sampai satu part ni,sampai kat bahagian restoran,dieorang punye nak cover,pergi masuk kedai berdekatan,ade jual purse,buat buat tengok la..heish,mereka ini saja buat saya begitu..finally jumpa jugak surau...lepas siap solat tu,kiteorang berpecah la,aku jalan ngan nishim,jida jalan ngan pika,dorg balik naik ktm,ana jalan sesorg,sebab die nak balik bas,,okay,bermulalah pencarian barang nishim,and that time dah pukul 3 rasanye,abah suruh kol pukul 4 ni,tapi,lagi satu jam en,lek ah..jalan jalan round satu floor ke satu floor...nampak kedai yang best best,masuk la..then,tengok jam,dah nak pukul 3 setengah,oh no,kami nak pergi metro point!!hm,tak jadi la pergi,kiteorang pergi beli makanan sikit,makan dalam teksi,haha...mase nak amik teksi tu,semua india,tak takut la jugak time tu,nampak cam baik je,lagipun gunting ready awal dah..tauke die tak tau sekolah kami di mana?oh my,duduk kat kajang ke ni?sekolah kami HOT okay~sedeh la pakcik tu..nasib ade sorang ni tau,hm,dah ade budak pernah naik kot..okay lantak bende tu,dengan lafaz bismillah,kiteorang pun naik la teksi tu,haish dalam kete dengar lagu yang tak pernah didengari,pikir best?huh,okay,tak lame pun dalam teksi,alhamdulillah kami tiba dengan selamat...
banyak lagi nak cerita ni,lagi best daripada ni,tapi,hm,nanti la sambung..tapi,aku akan cerita jugak,sebab tak nak lupa benda ni...nanti nanti..ok sini dulu,bye..


posted by Unknown @ 17:12
 

0 Comments:

Post a Comment

Older Post
Newer Post






. AHLAN WASAHLAN .
My name is Anis Afral le ztf . I came from Zizan Planet . This planet is far far away from earth and been coloured by pink clour . I get older every 15th of April with my brother , Zizan . He's the King and I'm his Queen at here . Forever Ztf~


1 2 3 4 5